Informační systém CYGNUS vám pomáhá získat více času na péči o vaše klienty

Díky své univerzálnosti, propracovanosti a možnostem nastavení a přizpůsobení jednotlivých agend pokrývá CYGNUS potřeby celých sítí zařízení i malých detašovaných pracovišť.

Denně se na něj spoléhá více než 1 200 poskytovatelů sociálních služeb v Česku i na Slovensku.

Nezáleží na tom, jestli vaše organizace poskytuje pobytové služby, nebo vyrážíte za klienty do terénu. Dokonce nezáleží ani na tom, jestli fungujete na jedné adrese, nebo máte pobočky po celé republice.

CYGNUS vám umožní jednoduše a přehledně vést veškerou agendu spojenou s péčí o vaše klienty i zaměstnance.

Komplexní řešení pro poskytovatele
pobytových, ambulantních i terénních služeb

  • Připojení odkudkoli díky cloudovému řešení
  • Provázanost důležitých informací a jejich snadné sdílení napříč organizací
  • Široké možnosti přizpůsobení a nastavení
  • Exporty dat do externích programů
  • Webová aplikace Mobilní CYGNUS
  • Aktualizace dle platné legislativy, vč. GDPR
  • Archivace, zálohování a vysoké zabezpečení dat
  • Telefonická a e-mailová podpora, bezplatné vzdělávání
  • Doplňkový hardware

CYGNUS Pobytová péče

Vždy aktuální sortiment

Hlavní funkce

Evidence klientů a jejich vyúčtování

  • Sociální dokumentace – individuální plány, plány péče, záznamy a hodnocení péče
  • Ošetřovatelská dokumentace – ORP poukazy, evidence léků, vyúčtování výkonů na ZP
  • Elektronický podpis ošetřovatelské dokumentace a přímá komunikace se ZP

Evidence zaměstnanců, plánování směn, docházkový výkaz

  • Hodnocení zaměstnanců, vzdělávací harmonogram, lékařské prohlídky

Statistiky a kontrolní sestavy

  • Podklady pro vykazování statistických dat na MPSV

Rozšiřující moduly

STRAVOVACÍ PROVOZ

  • Efektivní normování receptur
  • Sestavení jídelníčků
  • Propojení počtu porcí s klienty a zaměstnanci
  • Zahrnuje modul Sklady
  • Webová aplikace pro objednávku stravy online
  • Terminál pro výdej stravy součástí licence

SKLADY

  • Libovolný počet skladů
  • Sklad potravin propojený na jídelní lístky
  • Hromadné zadávání příjmových a výdejových dokladů
  • Vedení skladu ochranných pracovních pomůcek – propojení na kartu zaměstnance

ŘÍZENÍ ORGANIZACE

  • Vytváření a odesílání oznámení v rámci celé organizace
  • Sdílení dokumentů, vč. potvrzení o přečtení
Vždy aktuální sortiment

CYGNUS Terénní péče

TERÉNNÍ SOCIÁLNÍ PÉČE

Vhodný pro poskytovatele terénních a ambulantních sociálních služeb, především pro:

  • Pečovatelské služby
  • Osobní asistence
  • Terénní odlehčovací služby

Hlavní funkce

Evidence klientů a žadatelů

  • Sociální dokumentace – záznamy
  • Přehledný a strukturovaný individuální plán, vč.  zaznamenání nepříznivé sociální situace klienta
  • Plán návštěv – možnost plánovat přesuny i pracovní činnosti (porady, administrativa, školení apod.)
  • Realizace péče pomocí miniterminálů nebo mobilních telefonů
  • Vyúčtování pro klienta – QR kódy pro snadné placení
  • Evidence rozvozu jídel

Evidence zaměstnanců, plánování směn, docházkový výkaz

  • Zaznamenávání docházky i prostřednictvím mobilního telefonu
  • Hodnocení zaměstnanců, vzdělávací harmonogram, lékařské prohlídky
  • Statistiky

Statistiky a kontrolní sestavy

  • Podklady pro vykazování statistických dat na MPSV

CYGNUS Terénní péče

DOMÁCÍ ZDRAVOTNÍ PÉČE

Vhodný pro poskytovatele:

  • Domácí zdravotní péče (odbornost 925)
  • Domácí paliativní péče (odbornost 926)
  • Domácí fyzioterapeutické péče (odbornost 902)

Hlavní funkce

Evidence klientů

  • Ošetřovatelská dokumentace
  • Elektronické podepisování dokumentace
  • Poukazy DP a FT
  • Kontrola RČ a kapitace
  • Plán návštěv
  • Automatické počítání ujetých km mezi klienty
  • Efektivní kontrola výkonů
  • Přímá komunikace se zdravotními pojišťovnami

Evidence zaměstnanců, plánování směn, docházkový výkaz

Statistiky a kontrolní sestavy

Mobilní CYGNUS

Záznam můžete nadiktovat hlasem

Mobilní CYGNUS je webová aplikace, to znamená, že ji není třeba instalovat. Využívat ji mohou všichni naši zákazníci, a to zcela ZDARMA.

Aplikace pokrývá vybrané agendy v následujících oblastech:

1. Realizace péče pro pobytové služby

Zobrazení plánu péče konkrétního klienta na daný den, včetně již provedených a dosud neprovedených činností.

2. Online objednávka stravy

Webové objednávání stravy z pohodlí domova pro zaměstnance i cizí strávníky.

3. Realizace terénní sociální péče

Zobrazení plánu návštěv na daný den. Dobu realizace všech úkonů v rámci návštěvy můžete zaznamenat pomocí stopek.

4. Realizace domácí zdravotní péče

Karta klienta obsahuje důležité informace, jako jsou předchozí a plánované návštěvy, záznamy péče za posledních 30 dnů, či kontakty. Samozřejmostí je i plán návštěv na daný den.

Doplňkový hardware

Miniterminál a terminál s klávesnicí

Přenosné terminály na čárové kódy jsou určené k rychlému a jednoduchému zaznamenání poskytnuté sociální péče.

Podpisová klíčenka

Pomůže vám podepisovat ošetřovatelskou dokumentaci zcela bezpečně elektronickou cestou, a to na jakémkoli počítači s informačním systémem CYGNUS.

Docházková čtečka DSi 800

Vyspělá biometrická čtečka s dotykovou obrazovkou. Má v sobě integrovaný snímač otisku prstu i čtečku čipů.

Stravovací systém SSi

Skládá se z výdejního terminálu s dotykovým barevným displejem a externího identifikátoru na otisky prstů a na čipy. SSi je kompatibilní s naším docházkovým systémem, takže využijete stejné identifikační prvky, které lze přenést z docházkové čtečky. Všichni naši zákazníci, kteří využívají licenci Stravovací provoz, mohou v rámci této licence využívat 1 ks Stravovacího systému SSi.

CYGNUS Akademie

Používejte náš informační systém správně a naplno! Na vzdělávacím portálu CYGNUS Akademie najdete na jednom místě vše, co potřebujete k práci s CYGNUSem.

  • Termíny školení a přihlášky na školení
  • Kurzy online
  • Online nápovědy k práci s programem

Využijte naši kompletní
znalostní databázi a rozjeďte
CYGNUS na maximum!
napoveda.cygnusakademie.cz

Online nápovědy k práci s programem

  • Přehledné a podrobné nápovědy
  • Často kladené dotazy
  • Video záznamy z online školicích akcí, které lze kdykoli shlédnout zpětně

Uživatelská podpora

Náš tým odborně školených konzultantů vás nikdy nenechá na holičkách. Jsme tu pro vás každý všední den od 7:00 do 15:00 hodin. Kdykoli si s něčím nebudete vědět rady, napište nám e-mail, nebo zaznamenejte svůj dotaz prostřednictvím telefonu.

 

Za rok k nám od vás dorazí až 18 000 požadavků. V průměru je vyřešíme za 3:45 hod. Urgentní požadavky, kdy vám nejde spustit program, zpravidla vyřešíme do hodiny.

Jak pro vás vyvíjíme CYGNUS

Aby CYGNUS co nejvíce vyhovoval různorodým představám a potřebám více než 20 000 uživatelů, kteří na něj každý den spoléhají, průběžně pracujeme na jeho vylepšování. Provádíme údržbu, vylepšujeme stávající funkce a nástroje, vyvíjíme nové moduly a hardwarové doplňky. Pravidelnými aktualizacemi pak zajišťujeme aktuálnost s legislativou a udržujeme tento propracovaný systém v perfektní kondici.

Do údržby CYGNUSu
každoročně investujeme
8 000 hodin vývojářské práce


Kontakty

Chcete se o našem řešení dozvědět víc? Napište nám, nebo zavolejte. Naši obchodní konzultanti jsou tu pro vás.
Nejste si jistí, na koho z nás se obrátit? Kontaktujte naše obchodní oddělení. Váš požadavek si předáme a ozve se vám přesně ten, kdo vám dokáže nejlépe pomoci.

Kontaktujte nás


    account_circle


    email


    phone


    domain





    Jsme iresofťáci a máme svoji práci rádi. Trávíme v ní #2000 hodin ročně a práce zásadně ovlivňuje i náš osobní život. Proto je pro nás důležité, jak svých #2000hodin strávíme.

    Chceme být neustále lepší a svojí kulturou a aktivitou zlepšovat svět našich zákazníků. Náš business je postaven na dlouhodobých vztazích. Proto se snažíme stát se v sociálních službách oblíbeným partnerem, kterého zákazníci doporučují, přinášet inovace a doručovat zážitek. Prostě rozvíjet příjemnou spolupráci. U nás vytváříme takové prostředí, do kterého se budeme každé ráno těšit. Máme svoji firemní kulturu, která nás baví, a ve které je většina z nás šťastná většinu dní.

    Pomáháme i ostatním, chceme se zasadit o to, aby i díky nám byl svět zase o trochu lepším místem. Sdílíme naše zkušenosti a pomáháme těm, kteří si k nám přichází pro inspiraci. Nad rámec toho každý rok vyčleňujeme 1 % z obratu na pomoc ostatním. Je radost dělat radost a mít v životě i nějaký přesah.